Doelgroepen en specialiteiten

Mark tekst. Mark tekst. Mark tekst. Mark tekst. Mark tekst. Mark tekst. Mark tekst. Mark tekst. Mark tekst. Mark tekst. Mark tekst. Mark tekst. Mark tekst. Mark tekst. Mark tekst. Mark tekst. Mark tekst.

gebouw

Mogelijkheden

Methodes

Fysiotherapie

De algemeen fysiotherapeut is deskundig op het gebied van bewegen. De fysiotherapeut behandelt patiënten die bijvoorbeeld door pijn, stijfheid of beperkte mate van kracht in het dagelijkse leven belemmerd worden in werk , hobby of sport. De behandeling kan bestaan uit fascia/triggerpoint massage, oefeningen en begeleiding in hersteltraject.

Manuele therapie

Fysiotherapie voor ouderen

Mensen die ouder en minder beweeglijk worden, kunnen daardoor belemmeringen of klachten ervaren. Ondervind u klachten ten gevolge van osteoporose, merkt u dat u minder zelfredzaam wordt of gevallen bent of angstig om te vallen dan kunt u bij ons terecht. Veelal bestaat de behandeling uit oefentherapie gericht op het verbeteren van functies zoals kracht en beweeglijkheid en het bewegen in en rondom huis.

Neurologische aandoeningen

Onder neurologie vallen aandoeningen ten gevolge van Niet- Aangeboren Hersenletsel bijvoorbeeld Multiple Sclerose, een beroerte, Parkinson, spierziekten en ALS.

Doel van de behandeling is het optimaliseren van het functioneren binnen de activiteiten van het dagelijks leven, samen met u kijken wij naar de mogelijkheden die er zijn om de ondervonden beperkingen te minimaliseren.